Monday 29 September 2014

Jubah Raya Lace Murah, Cantik dan Berkualiti..Selesa...Sangat berbaloi!!

OK, today post will be written in Malay..
Assalamualaikum ladies,

Today, saya nak promote satu jubah muslimah yang super cantik, super selesa, super murah dan super kualiti.. Sebelum tu, jom tengok dulu jubah yang saya maksudkan.

Jubah lace esklusif muslimah.
Harga RM150 include post
Dull Satin (Jakel)



Jubah ni sangat sesuai untuk ibu-ibu yang menyusukan bayi..Bahagian hadapan jubah diletakkan zip untuk memudahkan proses penyusuan..Bukaan dia cukup optimum ya..bukan macam sesetengah jubah yang kononnya nursing friendly, tapi singkat, ketat dan susah tuk proses menyusukan bayi..Jubah ni tidak begitu tau.. Jubah ni longgar dan zip yang disediakan tersembunyi dan boleh laras mengikut  keselesaan anda.

Bukan itu saja, lengan jubah juga ada zip tersembunyi yang boleh di laras ketika ingin mengambil wuduk..Kain yang digunakan juga sangat berkualiti..Satin berat dan tidak jarang..Sejuk dan sangat selesa di pakai..percayalah..bila berjalan rasa macam princess tau..sesuai ke mana saja kecuali untuk bersenam la kan..Kihihhihihihiii...Ok tak lawak pun...

Jubah ni boleh di beli di laman instagram iffah_couture. Terdapat pelbagai variasi warna yang mungkin menambat hati anda semua..Saya sudah pilih dua color ni..Suka sangat!!

Harga jubah di iffah_couture sangat berbaloi..Boleh didapati dengan harga RM140-RM150 mengikut design. Susahkan nak dapat jubah cantik semurah ni..harga tu termasuk pos tau. Sekarang sedang Promosi Raya Haji..So cepat kalau nak beli..Untuk sesiapa yang belum ada instagram, boleh juga hubungi saya di alamat email saya nursuriaabdrashid@gmail.com atau letak saja komen di sini..InsyaAllah saya akan cuba send kan gambar koleksi dan harga jubah di iffah_couture ni..

Saya tertunggu-tunggu keluaran terbaru dari iffah_couture ni..
Cepat tau takut habis..
Percayalah jubah ni best sangat! Yang penting murah lagi berbaloi...!!!





OK sekian..
Love ya..

No comments:

Post a Comment